de prettige ontvangst en het gedegen uitleg over de fiets en de fietshelm
Lek
De werkplaats, voor een klein dingetje kan je altijd binnenvallen is mijn ervaring. (en nee is ook een antwoord)
Bosman
Duidelijk en verstand van fietsen
Verweij
Perfecte service met een lach!
Wilbrenninck
Vriendelijke behandeling en kennis van zaken!
Luijendijk
Personeel is bijzonder kundig en vriendelijk, erg tevreden over de kwaliteit van het werk, algemene beleving uitmunted.
Cranen
Perfecte service !
Brandt
Goede service
Cornelissen
vriendelijk personeel.
goede service
goed advies.
Hoogervorst
Vanwege de nette manier van afspraak afhandelen, en ook de kennis en antwoorden op vragen over je gekochte fiets. Het onderhoud is goed en netjes uitgevoerd. En uiteraard de merken die verkocht worden
Matena
Altijd zeer behulpzaam. Geen vraag is teveel.
Heijstek
Snel en goed( deskundig geholpen
Van Apeldoorn
Wordt altijd goed geholpen en er wordt naar je geluisterd dus dat wil zeggen een goede service